Son Güncelleme: 15.07.2019

ANA

VETERAN SNIPER

Birinci Omnik Krizi patlak verdiğinde ve makineler insanlığa karşı savaş açtığında bir çok ülke gibi Mısır da hazırlıksız yakalanmıştı. Kaynaklarının birçoğunu omniklerle savaşmaya adayan Mısır, personel yetersizliğini de güvenlik güçlerini elit bir keskin nişancı takımıyla destekleyerek bertaraf etti. Bu efsanevi nişancılar arasından bir tanesi vardı ki neredeyse herkes tarafından dünyanın en iyi nişancısı olarak kabul ediliyordu: Ana Amari. Birleşmiş Milletler omniklerle savaşmak için dünyanın en iyi askerlerini toplamaya başladığında ilk saldırı timi olan Overwatch’a katılanlardan birinin Ana olması da haliyle kimseyi şaşırtmadı.

Kahireli Ana Amari, güçlü iç güdüleri ve müthiş isabetliliğiyle Overwatch’un kazandığı zaferlerde büyük rol oynadı. Sibernetik gözü sayesinde normal bir insan gözünden altı kat daha iyi görebiliyordu; operasyonlarda tercih ettiği “Kinamura” tüfeğinin merceği ise bu oranı altı yüz kata kadar çıkartabiliyordu. Overwatch adına aldığı başarılar ve ekip içindeki anaç tavırları, ona Omnik Krizi sona erdiğinde Jack Morrison’ın ardından organizasyonun ikincil lideri olmanın yolunu açtı.

Devamını Oku >>

  • Hasar
  • Yararlılık
  • Hayatta Kalma
  • Zorluk
Heroic Yetenekler
NANO BOOST
Mana: 60
Bekleme Süresi: 70 Saniye
200 mana yeniler ve bir dost karaktere destek verir. Bu destek verildikten sonraki 8 saniye boyunca büyü hasarını %30 yükseltir ve bu karakterin yetenek bekleme süresi %150 daha hızlı dolar. ( Ana kendi üzerinde kullanamaz. )
EYE OF HORUS
Mana: 45
Bekleme Süresi: 60 Saniye
Bir siper pozisyonu alır, haritanın her yerine ateş edebildiği 6 atış kazanır. Mermiler gösterilen doğrultudaki dost karakterlere isabet ederse 225 (+4% seviye başına) can yeniler, düşman karaktere isabet ederse 135 (+4% seviye başına) hasar verir. Yapılara ise %50 daha az hasar verir. ( Ana bu yeteneğini kullanırken hareket edemez. )
Temel Yetenekler
HEALING DART
Mana: 10
Bekleme süresi: 2 saniye
Ateşlediği dart, hedef aldığı ilk dost karaktere 195 (+4% seviye başına) can verir.
BIOTIC GRENADE
Mana: 50
Bekleme süresi: 16 saniye
Belli bir alan içine bomba fırlatır. Alandaki dost karakterleri 152 (+4% seviye başına) can iyileştirir ve 4 saniyeliğine Ana'nın yaptığı diğer iyileştirmelerin miktarı %25 artar. Bunun yanında alandaki düşman karakterlere 60 (+4% seviye başına) hasar verir ve gelen iyileştirmeler 2 saniye boyunca 100% azalır.
SLEEP DART
Mana: 50
Bekleme süresi: 14 saniye
Ateşlediği dart isabet ettiği düşman karakteri 3 saniye boyunca yere mıhlar ve uyutur. 0.5 saniye sonra eğer düşman karakter herhangi bir hasar aldığında etki son bulur. ( Bu yetenek binek üzerinde iken kullanılamaz.)
Trait
SHRIKE
Bekleme Süresi: 4 Saniye
Düşmanlara (yapılar dahil) düz vuruş olarak bir doz uygular, bu doz 5 saniye süresince ilave 44(+4% seviye başına) hasar verir. Ve hedefin üstünde 5'e kadar yük biriktirir. Ayrıca Ana, Shrike ile vurduğu hasarın %50’si kadarlık kısmıyla kendini iyileştirir. | Aktif: Shrike aktifi açıldığında Sleep ve Healing Dart yeteneklerinin menzili %25 artar ve Ana'nın hareket hızı %25 düşer. Bu etkiler yetenek aktifi kapatılana kadar devam eder.
Temel Yetenekler
HEALING DART
Mana: 10
Bekleme süresi: 2 saniye
Ateşlediği dart, hedef aldığı ilk dost karaktere 195 (+4% seviye başına) can verir.
BIOTIC GRENADE
Mana: 50
Bekleme süresi: 16 saniye
Belli bir alan içine bomba fırlatır. Alandaki dost karakterleri 152 (+4% seviye başına) can iyileştirir ve 4 saniyeliğine Ana'nın yaptığı diğer iyileştirmelerin miktarı %25 artar. Bunun yanında alandaki düşman karakterlere 60 (+4% seviye başına) hasar verir ve gelen iyileştirmeler 2 saniye boyunca 100% azalır.
SLEEP DART
Mana: 50
Bekleme süresi: 14 saniye
Ateşlediği dart isabet ettiği düşman karakteri 3 saniye boyunca yere mıhlar ve uyutur. 0.5 saniye sonra eğer düşman karakter herhangi bir hasar aldığında etki son bulur. ( Bu yetenek binek üzerinde iken kullanılamaz.)
Heroic Yetenekler
NANO BOOST
Mana: 60
Bekleme Süresi: 70 Saniye
200 mana yeniler ve bir dost karaktere destek verir. Bu destek verildikten sonraki 8 saniye boyunca büyü hasarını %30 yükseltir ve bu karakterin yetenek bekleme süresi %150 daha hızlı dolar. ( Ana kendi üzerinde kullanamaz. )
EYE OF HORUS
Mana: 45
Bekleme Süresi: 60 Saniye
Bir siper pozisyonu alır, haritanın her yerine ateş edebildiği 6 atış kazanır. Mermiler gösterilen doğrultudaki dost karakterlere isabet ederse 225 (+4% seviye başına) can yeniler, düşman karaktere isabet ederse 135 (+4% seviye başına) hasar verir. Yapılara ise %50 daha az hasar verir. ( Ana bu yeteneğini kullanırken hareket edemez. )