Son Güncelleme: 19.04.2019

SAMURO

THE BLADEMASTER

 

 

Yanan Kiliç, Draenor’un Hallvalor kasabasinda yetisen kiliç ustalarindan olusan bir ork klaniydi. Kiliç dövüsü ve teknikleri konusunda esi benzeri olmayan bir ustalik gösteren bu klan, ayni zamanda silahlarina sürdükleri yanici yaglar ve maddelerle savas sirasinda arkalarinda yanip kavrulmus düsmanlar birakmalariyla da meshurdu. Atesin ve kilicin dansini bir araya getirmeleriyle ünlenen Yanan Kiliç klani, düsmanlarina karsi büyük onur ve erdem göstermeleri sebebiyle rakipleri tarafindan bile her daim saygiyla karsilaniyordu.

Yanan Kiliç, Gölge Konseyi‘nin bir piyonu haline gelip de kana susamisligin pençesine kapildiginda kiliç ustalari, içtikleri iblis kanindan diger orklardan çok daha fazla etkilenip kontrollerini kaybettiler. Kaotik ve durdurulamaz bir güç haline gelen Yanan Kiliç, asil etkisini de Azeroth Ittifak‘ina karsi verilen Ikinci Savas sirasinda gösterdi. Kimsenin liderligini tanimayan ve sadece içlerindeki vahset dürtüsünü dindirmek için savasmaya baslayan Yanan Kiliç orklari, Kara Geçit‘teki son savasta Uther Lightbringer’in birimlerini agir bir yenilgiye ugrattilar. Buna ragmen savasin kazanani Ittifak oldu ve Yanan Kiliç klaninin büyük bir kismi öldürüldü; hayatta kalan az sayidaki kiliç ustasindan birisi de Samuro’ydu.

Devamını Oku >>

  • Hasar
  • Yararlılık
  • Hayatta Kalma
  • Zorluk
Heroic Yetenekler
BLADESTORM
Bekleme Süresi: 25 Saniye
3 saniye boyunca yakındaki düşmanlara 180 hasar (seviye başına +%4) veren durdurulamaz bir kasırga saldırısı yapar. Samuro bu yeteneği yapmakta iken üzerinde 25 Zırh aktif olur.
ILLUSION MASTER
Bekleme Süresi: 8 Saniye
Samuro illüzyonları yönetebilir. Samuro’nun üzerindeki olumsuz etkileri kaldırarak istediği illüzyonun yanına geçebilir. Pasif: İllüzyonlar ayrı olarak veya bir grup olarak kontrol edebilirsiniz ve illüzyonların hasarı %100 artar. Image Transmission'ın dolum süresi 8 saniyeye iner.
Temel Yetenekler
MIRROR IMAGE
Bekleme Süresi: 14 Saniye
Samuro, temel saldırı hasarı 11 olan ve mevcut sağlık durumunun %50’sine sahip 2 ayna görüntü oluşturur. Görüntüler 8 saniyeye kadar sürer ve herhangi bir anda yalnızca iki tane etkin olabilir.Samuro rakip bir kahramana her temel saldırı yaptığından süreyi bu kopyaların aktif kalma süresini 1 saniye arttırır. Bu yeteneğin kullanımı çoğu negatif etkiyi Samuro'nun üzerinden kaldırır. Bu yetenek kullanıldığında, Samuro farenin konumunda belirir.
CRITICAL STRIKE
Bekleme süresi: 10 sn
Samuro'nun bu yetenek aktif edildikten sonra 8 saniye içinde yapılmak kaydıyla bir kritik vuruş sağlar ve otomatik vuruşlarda %50 hasar artışı olur. Bu aynı zamanda Görüntüler için de geçerlidir ve Wind Walk'ı kırmaz. Pasif: Samuro ve illüzyonları, her 4. Temel Saldırıda kritik vuruş yapar.
WIND WALK
Bekleme süresi: 15 sn

Samuro 10 saniye boyunca hasar yapılana, hasar alıncaya veya yetenek kullanıncaya kadar görünmez olur. Görünmez iken, Hareket Hızı  %20 oranında artar ve diğer birimleri geçebilir. Ayrıca bu süre boyunca kendi üzerinde saniye başına maksimum canının %1'i oranın can iyileştirmesi yapar. Wind Walk'un ilk 1 saniyesi kimse tarafından görülemez. (Dronelar veya ortaya çıkartma etkisi olan her şey)

Trait
IMAGE TRANSMISSION
Bekleme Süresi: 14 Saniye

Image Transmission: Aktive edildiğinde hedef ilüzyon ile konum değiştirilir.

Advencing Strikes: Düşmana karşı temel saldırılar 2 saniye boyunca Samuro'nun Hareket Hızını % 25 arttırır.

Temel Yetenekler
MIRROR IMAGE
Bekleme Süresi: 14 Saniye
Samuro, temel saldırı hasarı 11 olan ve mevcut sağlık durumunun %50’sine sahip 2 ayna görüntü oluşturur. Görüntüler 8 saniyeye kadar sürer ve herhangi bir anda yalnızca iki tane etkin olabilir.Samuro rakip bir kahramana her temel saldırı yaptığından süreyi bu kopyaların aktif kalma süresini 1 saniye arttırır. Bu yeteneğin kullanımı çoğu negatif etkiyi Samuro'nun üzerinden kaldırır. Bu yetenek kullanıldığında, Samuro farenin konumunda belirir.
CRITICAL STRIKE
Bekleme süresi: 10 sn
Samuro'nun bu yetenek aktif edildikten sonra 8 saniye içinde yapılmak kaydıyla bir kritik vuruş sağlar ve otomatik vuruşlarda %50 hasar artışı olur. Bu aynı zamanda Görüntüler için de geçerlidir ve Wind Walk'ı kırmaz. Pasif: Samuro ve illüzyonları, her 4. Temel Saldırıda kritik vuruş yapar.
WIND WALK
Bekleme süresi: 15 sn

Samuro 10 saniye boyunca hasar yapılana, hasar alıncaya veya yetenek kullanıncaya kadar görünmez olur. Görünmez iken, Hareket Hızı  %20 oranında artar ve diğer birimleri geçebilir. Ayrıca bu süre boyunca kendi üzerinde saniye başına maksimum canının %1'i oranın can iyileştirmesi yapar. Wind Walk'un ilk 1 saniyesi kimse tarafından görülemez. (Dronelar veya ortaya çıkartma etkisi olan her şey)

Heroic Yetenekler
BLADESTORM
Bekleme Süresi: 25 Saniye
3 saniye boyunca yakındaki düşmanlara 180 hasar (seviye başına +%4) veren durdurulamaz bir kasırga saldırısı yapar. Samuro bu yeteneği yapmakta iken üzerinde 25 Zırh aktif olur.
ILLUSION MASTER
Bekleme Süresi: 8 Saniye
Samuro illüzyonları yönetebilir. Samuro’nun üzerindeki olumsuz etkileri kaldırarak istediği illüzyonun yanına geçebilir. Pasif: İllüzyonlar ayrı olarak veya bir grup olarak kontrol edebilirsiniz ve illüzyonların hasarı %100 artar. Image Transmission'ın dolum süresi 8 saniyeye iner.