30 NİSAN REDDIT SORU-CEVAP ETKİNLİĞİNDEN NOTLAR

30-nisan-reddit-soru-cevap-etkinliginden-notlar

Heroes of the Storm'un Oyun Geliştiricileri 1 ay kadar önce Reddit üzerinde Soru-Cevap etkinliği düzenlemişti. Öncelikle haber geciktiği için özür dileriz. Etkinliğe dönersek gelen 1000'in üzerinde soru arasından onlarcasına cevap verdiler. Bizler de sizler için Icy-Veins sitesinin derlediği kayda değer cevapların çevirisini paylaşıyoruz. Bakalım Oyun Geliştiricileri son etkinlikte nelerden bahsetmiş :)


1)
 Oyun geliştiricilerinin topluluğa açık sabit bir yol haritası paylaşma planları yok çünkü oyun geliştiricileri böyle bir şeffaf ve sabit bir yol haritası belirlemenin geliştirici ekibin elini memnun olmadıkları şekilde bağladığını belirtiyor. Yani daha esnek hareket edebilmek işlerine geliyor denilebilir.

2) Yeni kahramanımız yakında açıklanacak, ve planlanmış çok fazla kahraman reworkleri ve mükemmel kostümler de yolda.

3) Support sınıfında dizayn edilmiş hali hazırda hiç kahramanımız yok, ancak fikirlerimiz değişebilir.

4) Haunted Mines haritasının oynanışını nasıl geliştirebileceklerinden emin değiller ve haritayı geri getirmek hususunda hiçbir planları yok şuan.

5) Kaelthas'ın Living Bomb'un etkileme alanını gösterecek bir gösterge halkası yapmaya çalıştılar ancak her bulunan çözümde farkedildi ki savaş alanında çok fazla görüntü karışıklığına sebep oluyordu.

6) Brightwing'in Soothing Mist pasifi araçlar içinde can basması aslında bir bug aynı Garrosh'un Into the Fray yeteneğini dost taretlerin üzerinde kullanabilmesi, Tyrande Elune's Chosen yeteneği ile Leoric'i Undying formundayken can basabilmesi gibi.

7) Oyun geliştiricileri AI'yi ilginç yapabilecek yeni bufflar ile test ediyor. Örneğin: AI'nın canını ve hasarını %'lik olarak arttırmak gibi.

8) Gelecekte kule agrolarında da değişiklikler olacak çünkü Azmodan'ın Global summon yeteneği ile üst koridorda bir rakibe hasar vermesi yüzünden alt kulenin agrosunu üstüne alması gibi bir hatayı düzeltmek için.

9) Görünmez At bineği gelecekte oyuna tekrar eklenecek.

10) D.Va rework'ü üzerinde hala çalışıyoruz.

11) Maalesef Ragnaros'a yeni bir skin ihtiyacı olduğunun farkında olmalarına rağmen bu sene Ragnaros'a yeni skin yapılmayacak. 2021 yılı planları içinde düşünülecek.

12) Yeni "Nexus Anomaly" (Fort ve Tower değişiklikleri) oyunun zamanını yaklaşık olarak 1 dakika daha uzattı genel olarak galibiyet oranlarında büyük bir değişime sebep olmadı.

13) Nexus Anomaly'i ve Kahraman dengelemeleri için yakında zamanda yeni dengeleme yaması planlandı. (Bknz. 6 Mayıs Dengeleme Yaması)

14) Battle Passes çok güzel bir fikir, ama yeni bir özellik fazlasıyle mühendislik ve UI çalışması istiyor ve oyun geliştiricileri daha çok oyun içeriğine odaklanmak istiyor.
Battle Pass nedir? >> Video oyunu endüstrisinde, bir savaş kartı, genellikle katmanlı bir sistem aracılığıyla bir oyun için ek içerik sağlayan, oyuncuyu oyunu oynamak ve belirli zorlukları tamamlamak için oyun içi öğelerle ödüllendiren bir tür para kazanma yaklaşımıdır. (Fortnite ve Apex oyunlarında bulunan bir sistem.)

15) Oyun Geliştiricileri oyundaki kitle kontrol yeteneklerinin sayısının yeterli düzeyde olduğunu düşünüyor.

16) Sezon ödülleri gelecek sezonda geri dönebilir. (Mount ve Altın)

17) Oyun geliştiricileri Tassadar'dan ve rework'ünden çok memnun ancak ekibin beklediğinden daha az ilgi gördü yani gelecekte güçlendirme görebiliriz. 

18) Uzun zamandır oyunda yeni Banner'lar görmüyorduk. Yakında yenilerini getirmeyi düşünüyorlar.

19) 2021 yılında, Muhtemelen Beta'dan önce kaldırdığımız Death Knight Arthas skinini geri getirebiliriz.


Etiketler: Soru-Cevap


YORUM YAZ

Yorum yazabilmeniz için Üye Girişi yapmanız gerekli.



YORUMLAR (1)

Shadrrow 29.05.2020

Nexus Anomaly'de daha fazla neler getirecekler merak ediyorum :)